środa, 16 lipca 2014

W pełni zasłużone wakacje.

Wakacje rozpoczęłam wraz z zakończeniem ostatniego egzaminu, jednakże dopiero teraz się ogarnęłam. I nie żałuję tej przerwy.
Z całej letniej sesji wyszłam ze średnią 5.0 - za co należy mi się spory odpoczynek.
Zamieszkałam wraz z M. - co sprawia, że jestem mega szczęśliwa.
Zrobiliśmy łazienkę, a teraz planujemy kuchnię - ach, tego nie mogę doczekać się najbardziej!
Paru przyjaciół się odwróciło - szkoda.
Takie byłoby mniej więcej podsumowanie ostatniego czasu. Teraz skupiam się na wakacjach, na wypoczynku.
Od kilku dni są spore upały, ale czymże byłoby  lato, gdyby nie srogi żar z nieba? Jakoś trzeba sobie z nim radzić, nie ma na co narzekać, za kilka miesięcy będzie zima. :)
Najważniejsze, by w pełni korzystać z uroków tej pory roku, z pewną dozą rozsądku.
Wiem, że wiele osób o tym pisze, ale nie zaszkodzi, bym przypomniała i ja:
1. Pijmy wodę! (minimum 1,5l dziennie)
2. Chrońmy skórę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.
3. Chrońmy głowę i oczy.
4. Nie zasypiajmy na pełnym słońcu.
5. Pamiętajmy także o zwierzętach, one też przeżywają upały.
Myślę, że to by było na tyle. Z pewnością można coś tu dodać, ale uważam, iż najważniejsze zostało ujęte.
Także do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz